ja må mig levaa!

Wehee, äntligen tonåring! Hade en helt underbar födelsedag igår :D Den började (precis som dom flesta andra födelsedagar) med en liten falsk sång ifrån familjen. Sedan bärde det av in till det stora götets centrum där jag och min syster kopplade av med en bakelse och varm choklad inne på cafe vanilj. Sedan var det bio med tilltugg (haha, ni skulle se mig nu- jag sitter och hånflinar för mig själv här i datorrummet). Sedan kom släkten och hela tjottaballongen (hela dagen) slutade med en spännande film. Så vad har ni gjort i helgen? :)

Buss och kran♥

Kommentarer
Postat av: claraa

vartt i STCHLM pyyssss<3

2009-10-13 @ 14:28:43
URL: http://sheting.blogg.se/
Postat av: KLARA

Jag och Elsa avslutade med en fin sång i telefonen;)

2009-10-14 @ 20:09:58
URL: http://klarabirgitta.blogg.se/
Postat av: Elsaa

GRATTIS!

för typ 4 gng ;)

2009-10-18 @ 20:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0