Hellu


Bonjour! Morrn, morrn! Goddagens! Hola!
Eftersom min erfarenhet av att blogga är ganska liten så är det inte nödvändigt att läsa all den skit jag lägger ner tid på att skriva... Typ det där jag skrev nu, vad fan va det då? Jag vet inte, en dålig början på ett inlägg kanske man kan kalla det för..? Jag ska kanske börja med att presentera mig själv istället! *harkel harkel*
*Du-du-duu* (fanfar) Presentation av mig själv:
Jag skulle kunna säga att jag är.. ganska normal, brunt hår, blåa ögon, normal längd och.. Nej vänta lite jag är inte så normal som man tror, jag har ASSMÅ  fötter, seriöst dom är MINIMALA! *harkel harkel* Förlåt mig jag spårade ur lite nu kände jag..  Men jag fortsätter. Var var jag? Jo just det; Normal längd, ett normalt hus och en gaanska normal familj.

Jahapp nu vet ni det och nu ska jag återgå till normala sysslor .(heter det så?). Fast jag har inget att göra.. Jo jag ska träna! Den där *ävla 1 cm- bölden på magen ska baskemme bort innan skolstarten (om 3 veckor :S)! Skit samma ni är inte intresserade ändå.
Pusshej

P.S bilden föreställer eget kroppsmaterial ifrån mig, taget från min egna mowbijl! <33 'Proud dårå' SKOJJA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, bra början på en blogg :D KRAM

2009-07-26 @ 18:10:29
Postat av: migsjälv

krram

2009-07-27 @ 13:43:14
Postat av: clara

fy farao vilken het blogg!! shnyggaste hittils mean it;) får ses snarrtt puus;)<3

2009-07-28 @ 11:48:40
Postat av: Elsaa

haha Grym början Dessire :)

Och snygg blogg också<3

2009-10-18 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0