potatismosochpastamedketchup

Skola igen, allt är som vanligt.. Vaknar tidigt, ser ut som ett vrak. Cyklar i all hets till den första lektionen. Hoppas att bli sedd av.. en person och försöker att ignorera dom avskyvärda blickar i korridoren som får en att vilja krympa ihop till ett litet dammkorn. Man kommer hem, äter, sover och så håller det på!
Har nu ändrat min bakgrund till en mer läslig variant, även om jag digga den andra mera. Och kära läsare ni får förlåta mig för min oroväckande frånvaro på bloggen jag har haft fullt upp liksom. Jag ska verkligen försöka förbättra bloggen, lägga in bilder, skriva ofta och typ sånt.
Soooo ha det gött morött


Kommentarer
Postat av: Klara

DET ÄR BRA DESIREE. OCH DESIGNEN ÄR AS BALL

2009-08-27 @ 19:31:45
URL: http://klarabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0